Fullspäckat schema

Inte blivit mycket uppdateringar här på sistone!!
Jag har haft fullspäckat schema kan man säga..
Mina dagar har bestått av jobb jobb och jobb och det rullar på med jobb fortfarande!
Men jag klagar absolut inte..helt underbart att det löste sig med jobb denna sommar också!!
2 schemalagda veckor kvar som jag vet..och sen får vi se om jag tar mig lite ledigt innan skolan börjar eller om jag jobbar vidare..pengar är ju bra men skönt att vara lite ledigt innan skolan börjar också!
Har iaf haft ett par underbara veckor på jobbet..såhär ska det vara när man jobbar..ROLIGT!!

Jag njuuuuter för fullt!!
Precis såhär ska det vara :)

På Återseende inom kort!

C♥

Kommentarer
Postat av: CJ

Tack söta du!

Postat av: Jacob

Hej Caroline

Jag heter Jakob och har en websida som heter skraplotter.com Ser att du bloggat om skraplotter tidigare och undrar om du är intresserad av att göra det igen? Bloggar du om skraplotter.com kommer jag skicka dig två Trisslotter. Här har du en sida med instruktioner och kontaktdata http://www.skraplotter.com/gratis-skraplott/! Undrar du något är det bara maila mig/Jacob

Postat av: CJ

Tack söta du!

2010-09-17 @ 15:12:52
URL: http://cjsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback