Äntligen Fredag :)

Har längtat till helgen..dom flesta är lediga och man kan umgås och som pricken över i:et så kommer det här bli en rolig och händelserik helg :) sånt gillar jag...solen har iaf tittat fram nu på morgonen precis som jag önskade..men blåsten kom med den så det var väl mindre bra :( men man ska inte klaga...hellre såhär än regn...igår snöade det tillochmed..nej fyyy...Hoppas på sol hela dan :)
Gick upp tidigt imorse, varför ligga å dra sig i onödan...inte inringd på nå jobb än så länge så det kanske blir ledigt idag då..vi får seee..än kan dom ringa!! Annars så blir det träning om några timmar..sen bär det av hemåt..duscha..sen ner på stan igen..till glasbanken :) och lite annat...sen hemåt igen och fixa i ordning tills kvällen.blir överraksning och fest..ska bli skoj :D
På Lörda blir det som sagt Middag hos Sanna..och en liten överraskning för min del också..Pappsen min ska ta mig ut på nånting..vad det är vet jag inte men vi skulle åka bil iaf..haha..så vi får se vad det blir!! Spännande!!efter det ska jag iaf till Sanna och svänga vidare som aldrig förr..Svängisen Frida är hemma..blev väldigt chockad igår när Sara ringde..Hallå!? Jag fatta ingenting..men skönt å ha na hemma på hemmaplan..helt overkligt när hon stod här i min hall..en aningens nyans brunare än jag..men det är inge å prata om..mohaha :) Välkommen hem Fliida!!

Nöjd är jag iaf, det kan jag lova...resan till cypern är bokad.. :) den 22 Juni bär det av..på självaste midsommarafton..skjutsen är redan fixad...gick som smort..trodde det skulle bli lite svårt när det är midsommarafton och alla ska sitta här hemma och tjocka i sig sill och potatis..men icke sa nicke..så den 22 Juni försvinner jag och Johanna från detta land..och sen får vi se när det blir hemfärd igen!? Roligt ska det iaf bli...PinkNudie...Mohaha...


Nej nu ska jag göra nåtning av den här dagen!!
Ha en fin helg mina vänner!!

HeeeejjjDååååå♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Tjo ho! Ska du lämna oss på självaste midsoooommmar! Det gör du helt rätt i. Gött, inte nå avis på dig. klaaam!

Postat av: Johanna

hahah så jääkla pinknuudie! :D FAN va gött vi ska ha i sommar carolajn!

2007-04-20 @ 11:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback