Dancing Queens

Jaha, så var denna helg över..herreguuud vad fort den har blåst över..I Fredas blev det umgänge hos Kenny på kvällsningen..några drack men nyktert för min del..satt och snacka och hade det allmänt trevligt..for hem för att sova..upp tidigt igår för en shoppintur till Örebro..Hittade lite nytt och bra att ha saker..så det var bra, blev en baguett på La Baguette..mumma :) for sedan hemåt för att göra mig i ordning för kvällen, blev fest hos Tobbe och Bettan..så jävla rolig kväll..Vi fick skåda ett flertal Dancing Queens på golvet och jag kan tala om att det inte var en enda tjej vad jag vet som rocka loss..utan det var garabbarna som stod för den underhållningen.. :D haha, så jävla roligt var det!! Har ett par filmer på kameran som jag kolla på imorse..haha, det är inte klokt vad vissa kan fula ut sig..jaja, roligt var det iaf!! Blev en ganska tidig kväll ändå..var hemma och låg i sängen runt 2..somna som ett litet barn..!!
Vaknade upp imorse med en rinnande näsa och en ond hals..blää..vill inte bli sjuk..kände mig lite hängig igår, och idag med :( i veckan är det juh planerat att åka till Ullared, och sen blir det juh påskfirande nästa helg..så måste hålla mig frisk och kry för att orka med..ska kurera mig riktigt ordentligt!!

Min mage kurrrar, och jag vet exakt vad jag är sugen på...Mumma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback