Födelsedag

Jaha, igår fyllde man 21 år..ingen speciell ålder som när man fyllde 18 eller 20 förutom att man blir ett år äldre..men jag ska inte klaga för jag hade en jättebra födelsedag!
Dagen började med jobb några timmar och sen for jag ner på stan för att handla lite, hemåt igen för att göra i ordning lite god sallad att bjuda på..sen dök Bettan upp och vi provsmakade maten..mumma!!
ner på stan igen för att fylla på lite i skålarna och sen gjorde vi ett besök på glasbanken tills på freda..sen hemåt igen..då hade vi med oss Frida Sara och Therese sen dök Johanna och Anki upp lite senare...vi åt och prata och hade det jättetrevligt..fick mitt favoritvin som kommer väl till användning :D sen drog sig mina flickor hemåt.. och Josefin.B dök upp en sväng..fick en blomma i en Cult kruka...blev sååååå glad..ny design..måste jag åka ner och spana in :) älskar Cult!! Full rulle blev det iaf hela dan så jag somnade gott till slut..
Vaknade tidigt imorse..skulle få lite besök av min andra Josefin..vi tog en fika på stan och strosade på stan..skvallrade en hel del...haha..kan inte släppa mitt gamla jobb helt tror jag!! Jaja, trevligt var det iaf...
Sen åkte jag hem och gjorde mig i ordning för jobb..jobbade ett par timmar och sen följde jag med mamma till Benny där vi grillade...årets första grillning...så jävla gott :) fick med mig en cykel hem också så nu kan jag cykla till jobbet...skitbraaa!!

Blir jobb för hela slanten imorrn också..lite längre pass..ska bli skoj :) sen hemåt på cykeln för ännu mera firande..Tobias & Annett, Mormor & Morfar och dom kommer för att fira mig..ska bli nice :)

Det var väl allt som hänt tror jag...nu ska jag ta och bege mig till Tv:n...

image2
Min fina kruka som jag fick :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahh grattis!! Grattis! :)

Postat av: Carro

Grattis i efterskott! Grymt snygg kruka!

2007-04-25 @ 21:10:31
URL: http://cane.blogg.se
Postat av: Sara

Åh vilken fin kruka! =)

2007-04-26 @ 02:51:14
Postat av: Josefin

Grattis;D
Jadu det är svårt att komma därifrån, och när man väl är "fri" så surrar det i bakhuvudet ändå!
Fin kruka du fick!
Pussipuss!

2007-04-29 @ 19:29:24
URL: http://got2b.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback