Glad Påsk

Jaha, så var det Lördag...Påskafton...Långfredag igår, som gick väldigt fort..Dagen svischa bara förbi och det kändes inte som om jag hade tid till nånting överhuvudtaget...!! Men vi gick till Therese med en liten blomma och skraplott, där hon vann naturligtvis, och tog en fika..gött må ni tro!! Sen gick jag hemåt för att äta lite mat här hemma med familjen..Det var jag Pappa Eva Karin Marcus Och Gustaf och senare anlände Tobias...Vi åt god mat..och sen gick vi över på sällskapsspelen...först blev det Upp till bevis..jätteroligt spel...haha..kropp mot kropp och grejer..jag var kung på ord pyttipanna.. :D sen blev det mitt favoritspel Så det kan låta..Så jävla roligt spel..sjunger och doar hela tiden..jätteskoj :) sen gick vi över på kareoke..sjöng för full hals allihopa...vilken rolig kväll..måste göras om igen...
Ikväll blir det mera fest...ska fira Therese och sen så blir det lite förfest innan hotellet..ska bli riktigt roligt..blir charader ikväll och sen lite annat skoj :) ser jag fram i mot...
Skönt med ledigt i 3 dagar sen innan man börjar jobba..blir man riktigt utvilad..

Nej, jag hann inte med städningen igår så det är meningen att det ska bli av idag istället...Så jag lär sätta lite fart...

Och på Sannas begäran har jag skaffat bilddagbok där ni hittar mig som--> Caroolajjn



Glad Påsk ♥


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hörru, jag hittar ingen bilddagbok, var har du gömt den?:)puss på dej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback