Ha ett underbart liv

Jaha, Lördag idag :) Nice..favoritdagen och den har vart bra hittils..fått mycke gjort och haft det bra..ingen direkt bakisdag..vaknade tidigt imorse och känner mig fortfarande pigg :) har betalt räkningar, diskat till förbannelse, och fixat lite..sen gjorde jag mig i ordning och åkte iväg till linde..just nu sitter jag hos Sara.B..har precis kollat på           "Ha ett underbart liv", riktigt rolig film..den hade verkligen sina stunder..och lite Pizza till den filmen..Very Nice :)
Ho flickan gör sig i ordning och jag sitter här och fördriver tiden..hon har korkat upp lite men jag håller mig nykter..ska köra lite på Sara.A ikväll och sen hämta Johanna i Örebro..så bilen kommer gå varm kan jag lova!!
var förbi en sväng i Thereses och Marios lägenhet..jäääätefint..å skön soffa..passa mig perfekt kan jag lova :) trevliga grannar har dom också..en del snyggare än andra...lalalalala TJOHEEEJ..haha

Hade lite fest igår, bjöd på smörgåstårta och lite annat gott..dricka till det och naturligtvis lite "så det kan låta" riktigt roligt hade vi det iaf :) Sen blev det utgång på bistro..en succe det också..hade riktigt skoj där med!!Sen blev det lite mat på kvällsningen och sen hemfärd..
Fick många fina presenter.. Jätteglaaaad!!


Nej, nu ska jag bege mig och dricka lite cola..sen bär det av till Kenny där det är fler som korkat upp tror jag bestämt!!


Tjoheeej Som sagt...


Kommentarer
Postat av: Sara

Gött kööööött till folket, och lite pizza på det. Så det så!

2007-04-29 @ 14:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback