Långfredag

Jaha, en röd dag i kalendern...ledigt för det flesta..mycke roligare å vara ledig när alla andra också är det..Vaknade för en stund sen...trött och seg...uschanbuschan..trodde jag skulle vara pigg och utvilad..men icke..aja, det går väl över snart..lite frukost och en dusch på det här så :)
Igår for vi iväg till Bettan som planerat...några drack..men blev dock nyktert för min del..roligt å bara sitta å titta på när alla blir lite lulliga :) frisyrer blev också om ändrade...en bra förändring!! Bra gjort Therese!!

 Therese fyller år idag förresten, ett stort GRATTIS till dig min gumma..Hoppas din dag blir bra!!

Hmm,...jag undrar varför den här dagen kallas långfredag...är det för att den är extra lång eller vad? Nej jag fattar inte..men den fyller säkert sin funktion den också...
Är hos mamma nu men ska snart dra mig mot Stråssa...ska hjälpa mamma lite först..sy lite åt Bettan..plocka ihop mina grejer och sen bär det av...ska hem och städa och byta gardiner och så..göra lite fint inför helgen, har blivit lite duktigare att hålla efter..jobbigare när det blir en storstädning varje gång...

Ikväll blir det påskmiddag och trevligt umgänge med familjen...och imorrn kommer Tobias och Annett och hälsar på också...ska bli trevligt å samla alla och träffas...gott med påsk mat för övrigt :D


Nej nu ska jag sätta lite fart så jag kommer iväg någon gång!!


Ha en bra dag på denna långfredag i solen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback