Ledig dag

Vred och vände imorse...när kommer dom ringa? OM dom ringer!?  Nej dom ringde inte..kanske vad jag behövde..för den här dagen har det vart full rulle..gick upp imorse..började med att lägga upp gardinerna..fixade i ordning dom på rummen..sen började jag med att smått rensa ur en låda med gamla strumpor..slutade med att hela garderoben blev urrensad och en hel säck med kläder blev stående i hallen...lite vemodigt var det juh å slänga..men jag intalade mig varje gång jag slängde..När ska jag använda det här!? Fyllde en säck..och lite av det följer med in till stan...har lite kandidater som det skulle kunna passa för..!!
Plockat i ordning allt jag ska ha med mig till mamma..åker dit imorrn och blir där hela veckan..tills på Lörda då jag åker hemåt igen..en evigt åkande och släpande på grejer...Jaja..
Imorrn blir det träning efter jobbet, en sväng förbi vid Sara.A och slutligen en sväng förbi vid Sara.B för lite planering...Jobbar på Onsda också och sen får vi se hur det ser ut resterande av veckan...
Äntligen är mina papper rätt ifyllda så imorrn lägger jag dom på lådan...hoppas hoppas att allt blir rätt nu och att jag kan få lite ersättning...vart ett enda krångel det där..orkar inte med det där nå mer...

Konstatera idag ännu en gång att tiden går jävligt fort...snart går vi där med våra rullatorer och är 70 år och klagar på alla ungdomar som har sina högljudda fester..haha...Hoppas inte!!



Nej nu ska jag käka lite mat :)


Hejrååå...

Kommentarer
Postat av: Sara

Inte kommer vi klaga på dem. Möjligtvis över att vi inte får joina dem. =)

2007-04-17 @ 06:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback