Ledig Måndag

En leeedig Måndag...en röd dag...ledig utan dåligt samvete...inte hela fy skam :) Jag är så trött idag..kan inte fatta...imorse när jag vaknade ville jag inte gå upp och nu har jag slumrat en stund i soffan framför tv:n...hela dagen har runnit ur mina händer..men det var precis det här jag bestämde när jag vakna imorse...att inte göra nånting!! Men sen så ringer Johanna..hon hade haft samma tanke som mig när hon vaknade..men sen bestämde vi oss för att göra nånting istället...fortfarande trött som en gnu..och gillar det här med att glida omkring i mjukiskläder och inte göra nånting...men det blir en bio till kvällen.. vet inte riktigt vad det blir än men det visar sig när vi kommer dit..Mat och Bio...vilken Månda..längesen jag gjorde nånting sånt..jaja, bara att ta med sig biobiljetten och sjunka ner i lugn och ro i biomörkret...haha..jag somnar väl till på köpet...mohaha...

Helgen för övrigt har vart kanon...I fredas blev det familjeumgänge med spel och annat roligt, I Lördas blev det fest och annat stoj och utgång på det och igår var det middag hos mamma och trevligt umgänge med Tobias Annett och Mamma...En perfekt helg har det vart...älskar att vara ledig när alla andra är det....
Får se om det blir ledigt imorrn eller om det blir jobb...SEn är det jobb resten av veckan och lite födelsedagsfiarande och en Överraskning...blir kanoners det här :D


Nej nu ska jag masa mig iväg och göra mig i ordning...en dusch vore inte helt fel så att jag blir piggare..men vi får se..kanske tar den duschen när jag kommer hem istället...nybäddat och nyduschat...det bästa jag vet :)



Hoppas ni haft en Glad Påsk ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback