Mary Kay

Jaha, Onsdagen har också snart nått sitt slut...har vart en rolig och mycke att göra dag :) sånt gillar jag...Klev upp imorse och åkte iväg på jobb mellan 8 och 11 på grönsiskan..sen ringde dom och behövde mig på björken mellan 11 och 16 så då åkte jag dit och jobbade...hem och duschade..åkte iväg till Sofi och hämta nyckel ,ska jobba där imorrn, sen for jag hemåt igen..städade och gjorde i ordning..mamma hade planerat ett Mary Kay party.. :) roligt tänkte jag..men det blev mer än roligt..shit..ville verkligen ha alla produkter..men när inte pengarna finns så är det bara å spara..för det där måste jag bara ha :)  party är iaf bokat..ska bli skoj..och en uppföljning med make up och allt :) tjihoo..det var över förväntan måste jag säga, eller vad säger du Bresso? :)
Imorrn är det en liten halvledig dag...funderar på att kliva upp i tid och åka och träna..duscha..sen iväg på jobb hos Sofi..sen bär det av in till Örebro där jag ska möta upp Johanna..vi ska planera och ev boka resan nu :D Kollat många bra sidor om Cypern...blir bara mer och mer sugen...längtar verkligen!!
Fredag..ledigt än så länge..isf blir det en "ta hand om mig själv dag" och sen väntas det överraskning på kvällen..ska bli trevligt :) Lördag blir det middag hos Sanna...även hon ska juh firas :) ska bli nice med lite middag och lite tjejsnack!!
Söndagen blir lugn..hoppas på fint väder...mys ååå ha det bra!!

Nej nu gäspas det för tok för mycket så nu ska jag dra mig härifrån..


Tjipp Tjipp ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback