Onsdag

Jaha. redan Onsdag...inte klokt vad dagarna springer på..känns som Tisdag idag och Måndag igår..men inte mig i mot att dagarna springer på lite fortare..vaknade för en stund sen...kunde inte somna om..ville inte somna om för då hade jag säkert blivit tröttare..så jag klev upp istället...ätit lite frukost och plockat ihop lite grejer..ska simma efter jobbet idag...sen bär det av hemåt mot stråssa för att kolla posten...a-kassan ska skicka nå papper som min gamla arbetsgivare måste fylla i igen för att det blivit fel ifyllt...jag blir galen...ringde igår..talade om för den där killen att det inte är mitt fel att det blivit såhär..men den enda förklaringen var att det är jag som blir lidande när sånt här händer...bläää...så ingen  ersättning denna månad då :( blir knapert...men det får gå på nå vis...
Igår när jag slutat jobba åkte jag och träna...hem...sen ner till Sara.B där vi planerade lite...:) sen hem igen...och sen ner till andra Sara och planerade nästa grej där det även bjöds på mat...mumma..sen åkte jag hemåt och gjorde mig i ordning för kvällen och gick och la mig...det är bra underligt vad ´timmarna kan springa på så fort...Redan en ny dag...timmarna kommer väl springa på ganska fort idag med så helgen är nog snart här :D
Imorrn blir det middag hos Johanna..ska bli gott..haha..och trevligt naturligtvis...Hon fyller juh 20 år imorrn och jag tror att den här generationen som fyller 20 är nöjdare än någonsin..haha..Grattis i förskott gumman!!


Nej nu ska jag göra mig klar i lugn och ro och sedan bege mig iväg på jobb....


Ha en bra dag allesammans!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, skoja inte att vi är nöjda! Kom ihåg att d blir lite vin imr (som JAG kommer köpa), hittade även lite skumpa på jobbet :D så lämna helst pilen hemma!

2007-04-11 @ 12:13:17
Postat av: Anonym

Planera planera. =)

2007-04-12 @ 12:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback