Öronvärk :(

Vaknade imorse av att dom ville jag skulle jobba, men jag klarar inte av det...frusit mig igenom hela natten..vaknade med öronvärk, huvudvärk och feber :( Ska det inte bli bättre av att sova? Dety kan väl för fan inte bli värre...tydligen..ja det var juh planerat Ullared i imorrn och på Onsda..får se hur det blir nu då..får väl sova i stort sett hela dan om jag överhuvudtaget ska orka..ja jag får se hur det blir...
Usch, jag blir så ledsen när det blir såhär..Mycke planerat..och för en gångs skull på vääääldigt länge så vill jag faktsikt jobba..nej den här förkylningen ska väck..så är det bara...ska bära med mig all mäjlig medicin som går att bära med för att bli frisk..håller febern nere på en låg temperatur så länge..så tar jag det lugnt och äter alvedon när jag kan så ska nog det här gå vägen...
Ska i alla fall dra mig in till Linde när jag orkar, bättre att åka in så tidigt så möjligt och vila där..annars tar jag mig nog aldrig iväg... :(

Nej nu orkar jag inte med det här..skulle egentligen bara betala parkeringsbötern... :(



Hej Då ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback