Sömn, Alvedon & Vatten...

 ......är det som behövs för att bli lite bättre...febern har gått ner..men av erfaranhet så brukar det juh vara så..den går ner och sen till kvällen blossar den upp igen..jaja, jag ska lägga mig tidigt så den aldrig hinner med det...så det så!!
Jag hatar å vara sjuk, fick tacka nej till jobb, ligga ner och ta det lugnt, ingen träning..helt värdelöst!!
Nej nästa vecka, efter påsk..blir ett krafttag..mera simma än nånsins..och styrketräna på det...måste komma igång igen...mycke jobb hoppas jag på så det blir pengar i maj :)
Är lite orolig hur det blir med pengar i April..men vi får se..ska ringa ett samtal till a-kassan och se vad dom har för sig..hmm...
nej det blir inte långa stunden vid datorn...
Vilade hemma, känner mig något sånär pigg att åka till Linde nu...


Hörs på Torsda


Ciao ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback