Soooolig dag :)

Klev tidigt imorse..trött som tusan..ville ville somna om..men men..bara att kliva upp och bege sig iväg på jobb..jobbade till kl 4 idag...vilken varm dag..man märkte att ungarna var trötta och jag med den för den delen..men dagen nådde till slut till sist och jag kunde styra hemåt på min cykel :) hemma väntade Tobias& Annett och mamma som fejade som tusan..Mormor&morfar, Carina &Henry dök senare upp och vi avnjöt samma sallad som i tisdas..mumma :D fick fina presneter också...välbehövligt smink av moster Carina, som alltid..men jag klagar inte..får jämt sånt som går åt i massor :)  pnegar på det också..presnetkort och kokböcker av Tobias& Annett...riktigt nöjd är jag iaf :) blir perfekt sen när jag ska inhandla lite nya kläder till cypern..tjihoo!!

Alla drog sig hemåt, mamma drog till jobbet och jag drog ner till sara..hämta henne och sen drog vi till mamma..har suttit på balkongen nån timme..klockan är lite över leva och det är inte ens kallt ute..så underbart :)

Nej nu ska jag gå och sova..sista jobbardagen för denna vecka :)



Bye Bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback