Tråkigt & Konstigt

Jaha, Tisdagen börjar närma sig mot sitt slut..dagen har bestått av Jobb, träning..umgänge med Therese Sara och Johanna...trevligt!! Jobbade som sagt, åkte sen raka vägen och tränade med Therese...går tungt nu..men men..bara att hänga med så gott det går..sen åkte jag hemåt, duschade och ner på stan med Johanna för att uträtta lite ärenden..sen vidare till Sara där jag hade lite kläder att erbjuda från min garderob :) lite kom till användning och det andra slängs..Sen hemåt igen där jag la mig på soffan en stund och vilade..somnade till en stund..skönt!! Sen kom mamma och väckte mig, två flickor stod utanför dörren och sålde majblommor..shoppa en som hamnar på jackan sen :)
Hmm...har vart en Tråkig och konstig dag när det gäller vädret idag..hmm..imorse när jag åkte till jobbet sken solen..sen blev det mulet..sen sken solen..sen börja det regna..och nu glimtar solen fram då och då..hmm..den kan nog inte bestämma sig..men solen får gärna ha övertaget för min del!!
Jaha, jobb imorrn och sen vet jag inte...Meeeera jobb till mig tack..bra med pengar sen när lönen kommer!!
Lite och fixa och dona med innan avresa till cypern..en bit kvar tills det bär av men det ska börjas i tid :) Bilen och sånt "uthyrd" iaf..så det är ordnat och en privat ekonom här på hemmaplan som sköter allt det praktiska..Hmm..lite annat och kolla upp också men det ordnar sig så småningom...
Posta mina papper idag...ringer han en gång till och säger att nånting är fel ska jag personligen åka upp dit och bo på hans kontor tills det är klart och rätt...aaarrgghhh...Arjeplog..kanske inte!!

Nej, nu ska jag plocka ihop lite grejer tills imorrn sen blir det tv:n för hela slanten...


Hejrååå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback