Ullared

Torsdag idag..hemkommen från Ullared igår...nice...trevligt som tusan var det att besöka detta enorma shoppinghus :D jag älskar det och skulle säkert kunna gå där en heeeel vecka...om man hade pengarna så...fick iaf med mig lite smått och gott hem..så långt plånboken bärde vill säga..lite nya gardiner till rummet och lite kläder och andra prylar..ska hem till Pappa imorrn och städa och göra Påsk fint :)
Påsk väntar i helgen...godis, påskmat och sminkade små varelser som kommer och vill ha gooodis...kanske ska ge mig ut med en korg och ett huckle jag med..och hoppas på att det skramlar mycket när jag återvänder hemåt :)
Njae, dom tiderna är juh förbi..eller vad säger du Therese!? :D

Hos mamma nu, men ska nog bege mig till Bettan om en stund och säga Hej...eller mer än Hej så jag inte blir utkastad...aahh...mycke födelsedagar framöver..en igår, en imorrn, en nästa vecka och veckan efter det och veckan efter det...hujedamej...blir iaf fest på Lörda för att fira ett födelsedagsbarn..och sen bär det av till hotellet :) Blir nog en trevlig påskhelg det här...planeras lite middag imorrn och på sönda...sen behöver man väl egentligen inte äta förns midsommar..haha...Maaaaaaat

Annars flyter det på bra, jobba nästa vecka..bra med pengar :) och sen att ha nå å göra...det här med ledigheten är bara skoj ibland,...


Nej nu ska jag packa ihop lite grejer och byta om och sen bär det av till Bettan...


Puss Hej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback