Underbara Dag

Jaha så var Fredagskvällen över med ett kabrak.. :) blev överraskning för Johanna och Sanna som fyllt år..Blev först middag hos Ida där vi intog lite tacopaj..mumma..sen åkte vi vidare till Örebro,Frimis, där vi knata raka vägen in ( nästan iaf) och sen fick sätta oss vi vårt vipbord..där intog vi drinkar och nachos med en väldans god dip till...mums..sen dansa vi och flängde hela kvällen.En perfekt kväll!!

Idag vaknade jag av att Sara ringde och tyckte att det är dags att vakna..hoppa in i duschen gjorde mig i ordning och ner på stan...där Jag Sara Johanna Therese & Ida intog varsin pizza..sen lunka vi omkring lite på stan tills vi till slut hamnade på kyrkis bryggis.. satt och njöt i solen och mådde såååå bra..blev lycklig av att sitta där i solen när det är alldeles varmt och tänka på att man är ledig..nice :) sen strosa vi vidare...hem till Sara..sen vidare på fotboll..skoj att titta..längesen jag ens drog mig iväg på nån match...blir nog fler framöver skulle jag tro..satt iaf där i solen och njöt..även fast jag är väldigt bollrädd..haha..!! Ida och jag knäckte en väldans bra idé till nästa match så då finns det ingenting att vara rädd för..haha..matchen tog slut och jag drog mig hemåt...en rolig dag har det vart...längesen jag hittade på så här mycket en bakisdag...kanoners...
Sitter och väntar på mamma..lite småhungrig...ska äta min favoritsoppa..mumsigt..sen beger jag mig nog hemåt mot stråssa skulle jag tro...vi får se vad det blir av det hela..

Vill iaf inte att denna underbara dag ska ta slut!!

Nej nu ska jag ge mig ut på balkongen  och sitta i solen...



Tjillevipp ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback