Vilodag :)

Jaha då var det redan Söndag...veckans vilodag som man brukar säga..underbart väder idag..och jag sitter inne..ja det är bara för att jag har massa grejer å fixa här..beställa lite kort som jag kan börja klistra in i mina album..bäst å passa på nu när det är så billigt..Vet inte om jag kanske ska försöka hinna med att sätta upp gardiner och rensa garderoben...men det beror helt på hur länge jag orkar sitta inne :)
Vaknade för en stund sen...usch, tänkte jag..hela dagen förstörd...men det var bara å kliva upp och jaga ifatt dom här timmarna nu då...inte för att jag vet hur det ska gå men det visar sig..haha..
Underbart väder som sagt...vill hinna mig ut och sola lite och njuta..men det hinns nog  med det också...behöver juh en paus då och då :D
Helgen har iaf hittills vart kanon..överraskning i Fredas och en härlig dag ute igår med flickorna :) underbart..

Veckan består av lite jobb vad jag vet än så länge...sen får vi se vad det med blir av det hela..hoppas juh iofs på att dom ringer ut mig hela veckan...pengar pengar :) Men blir det ledigt..då hoppas jag på sooool!!

Nya bilder på bilddagboken.se från helgen (Caroolajjn)


Ciao ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Glöm inte våran date på tisdag. =)

2007-04-15 @ 21:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback