Lugn och skon dag

Sondag idag..lugn och skon dag..kande mig for en gang skull utvilad nar jag vaknade imorse..eller imorse..pa eftermiddan snarare :) Johanna gjorde sig i ordning och gick till jobbet..jag visste inte riktigt vad jag skulle hitta pa en dag som denna..sa jag gjorde mig i ordning..gick ner till efterfesten shoppen dar Malin och Johanna satt och at..handla en t-shirt, satt och prata med Malin en stund..upp till receptionen prata med Johanna..sen nu sa sitter jag har..och senare ska jag hem och kolla pa film..jag tror inte att dagen kan bli mycke mer lugnare och skonare an sahar.. :)
Hmm..den har veckan har gatt sa fort att det ar otackt..Och imorrn borjar en ny vecka och da kommer Bettan och Jeanna..shit det ska bli sa kul och traffa dom..kanns helt overkligt att nagon hemifran kommer och halsar pa..herregud.. jag ar sa glaaad och vill bara att morgondagen ska ga fort fort..och sen pa Freda anlander Ida och Moa :) ska bli sa javla kul och traffa dom..sa nu har vi fullt upp i 2 veckor..ska bli sa skoj!!
Fick aven liten svenskt besok av Madde Karlsson fran Strassa :) hon anlande med buss..till ayia napa fran fig tree bay och sen begav vi oss hem till oss..jag gjorde mig i ordning och sen korka vi upp ute pa balkongen..en jatterolig kvall maste jag saga..aven fast jag smet ivag en svang :D jatteroligt a traffa henne!! Onskar ni andra ocksa kunde komma ner..saaaaknar er!!

jaja, det var juh tankt att jag och Johanna skulle flyga hem den 10 september..men sa blir det inte..finns inga flyg hem :( sa som det ser ut nu sa flyger vi hem den 14 September..inte riktigt klart an men vi far se hur det blir..nan gang kommer vi hem iaf :)

Nej nu ska jag kila ivag hemat...ta en dusch, ata och kolla pa film.. :)

Hoppas allting ar bra med er dar hemma!!
var radda om er!!
Saknar er!!

Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Sara

Honey! Va kul att läsa mer från dig. =) Du är en riktig livsnjutare nu må jag tro. =) Enjoy! Räknar timmar tills du kommer hem. Höj höj möj möj! Puss

Postat av: Angelica

vad kul ni ska ha nu när alla dom kmr ner! =) Har du lyx med film på rummet? gött. Ses snart! =) Puss!

2007-08-19 @ 19:42:13
URL: http://angeliqe.blogg.se
Postat av: Fridá

fan va gött ni har det, du tips, ta båt till en grekÖ och ta flyg därifrån om du verkligen vill hem den 9e, det kan du tjäna på också. Pussssss

2007-08-19 @ 20:32:55
URL: http://fridamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback