Roliga t-shirtar :)

Jaha, Tisdag idag.. Bodil akte hem idag..vilket inte alls var na roligt.. lite tarar kom men vi kommer att halla kontakten..kanns bara konstigt nar man traffat nan varje dag och sen ar det inte sa langre..precis sa kandes det nar jag akte hemifran..och den kanslan forsvinner juh aldrig :( saknar Bodil redan..och saknar er dar hemma sa..vill vara med pa era galna upptag och ringa er varje dag utan att det kostar skjortan..precis som vi brukar..!! Men men..jag ar pa Cypern och lever verkligen liiiiiiiivet..haha..trivs fortfarande sa javla bra och vill juh som sagt inte aka hem..men om 5 veckor star jag pa svensk mark och kommer da ha en fantasktiskt rolig sommar bakom mig..kara nan..haha..
Jaha sen jag skrev sist har det juh hant en del..eller ja allt tanker jag juh inte skriva har..mohaha..nej men jag har atit penicillin i 8 dagar, vart pa battur, shoppat som aldrig forr med Bodil pa hennes lediga vecka, atit tarta, haft en galning pa balkongen..ja som sagt lite blandad kompott.. :) blir mer uppdatering nar jag kommer hem..hihi..

Sa idag gjorde vi t-shirtar ocksa..sa javla roligt..tycker vi iaf.. :)
Pa framsidan har vi skrivit Bushuey (forklaring far ni senare) sen ar det en bild och sen star det ayia napa 07!

Pa baksidan har vi skrivit meningar som var och en av oss sager nastan jamt
Jag : I've met a really nice english guy :)
Johanna: I'm in the poolbar, wont be long!
Stephanie: Jag ar kat ( vi har lart henne lite svenska) haha...
Bodil: I've been shopping (again)

Nu inser jag att nar jag skriver det har sa ar det inte alls roligt..men ja ni vet..man maste nog vara med om det for att forsta..men som en del av er vet sa tycker jag juh att engelsmannen ar heta i ar...haha..
Far visa er t-shirten nar jag kommer hem och beratta... :)

jaha, annars flyter det pa bra har nere..livet leker och jag mar bra..

Nu ska jag och Johanna ata mat sen ar det hemgang och sova for mig och Johanna jobbar natt...


Ha det sa bra allihopa!!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saaaaknar dej! Nå så otroligt. kom hem! :) puss

2007-08-07 @ 23:06:30
Postat av: Angelica

Jag saknar er!

Postat av: Sara

Min hula hula, svänger som aldrig förr kan jag tro. Nedräkning pågår tills du kommer hem. Uj vad det ska svänga då. Miss U. Puss

2007-08-08 @ 08:50:32
URL: http://saaraaaa.blogg.se
Postat av: Anonym

hej!
tur att du fortfarande trivs så bra :)
så du kommer hem om 5 veckor! då ska bilen vara nytvättad och dammsugen ! de ska jag se till. pappa ska fixa de där felen också i morgon hoppas det går bra :)
håller på o kollar på resor och lite sådär. får se om jag dyker upp !
kram annett

2007-08-08 @ 09:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback