ÄNTLIGEN..

..kan man väl säga..Andreas har äntligen åkt ur från Idol..så jävla braaa...det var på tiden..final nästa vecka..som jag inte vill missa..glaaad blev jag iaf igår när det gultandade saken åkte ut..Yeeees!!
Hade mys med Therese igår..lagade Pop Up Pizza :) aldrig sett nå så smart med deg på burk..klar att rulla ut..jätte fiffigt..på med massa gott och skjuts in i ugnen..supergott..sen intog vi platserna i soffan och kollade på Idol..röstade för fulla muggar så att jag kunde försäkra mig om att jag gjort mitt..å kolla det gick vägen :) färgade Therese hår där i mellan som jag tycker blev riktigt bra, Pulp Fiction :)
Sen visste vi inte riktigt vad vi skulle ta oss till..skulle juh hämta Sara & Johanna i Örebro och det var ca 3 timmar kvar innan vi skulle åka..seeeegt..men vi åkte till Statoil och handlade gött som vi tyckte vi förtjänade...sen blev det till att åka in till Örebro lite tidigare..och sen hemåt igen..fast inte alls lika tidigt...Jag kan väl sammafatta detta bilåkande med mycke frustration, skratt och en fråga som poppade upp i mitt huvud hela tiden: Hur orkar hon? Var får hon allt ifrån? Haha..ja roligt var det iaf :)

Slog ner huvudet på kudden tjugo i fyra imorse..somnade ganska snabbt..
Och nu är det en ny dag...Lööööördag :) så himla skön dag...ska snart ner på stan och inhandla det sista tills ikväll..för ikväll blir det kalasande och middag..ska blir såå skoj!!

Nej dags att göra sig färdig..

Hej Hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback