....

Tisdag...tre dagar kvar till ledighet...längtar så himla mycket..är så trött nu när jag går upp på mornarna, inge roligt alls..men bara å bite ihop för snart får man några dagars ledigt :) underbart...
Helgen som var har varit kanon, i Fredas kom jag hem från jobbet..duschade, drog på mig mysisar och åkte ner till Therese..kvällen tog en vändning jag aldrig hade kunnat trott..haha..jag Johanna och Therese bestämde oss för att dricka lite och sen kanske, men bara kanske bege oss till Bistro..å det var precis där vi hamnade...å roligt var det :) Kom hem, tröööött..och fick ett nattligt samtal..som var mycke trevligt :)
Lördan då!? Jo nu skulle vi på födelsedagsfirande hos S.B...mycke trevligt..stoj och skratt..haha..en riktigt lyckad kväll..fick med oss Bresso ut på hotellet där vi svängde våra lurviga :) en riktigt rolig kväll...
Söndagen bestod av Pizza, Julshow och adventsfika hos Therese...mumma..sen hem..somnade tidigt...utmattad..
Jobb hela veckan..känns skitbra..behöver alla timmar och alla pengar jag kan få..Måste spara, spara och planera nu inför flytten som närmare sig med stormsteg..ska bli sååå skönt å få nå eget...men är juh så sällskapsjuk..så får se hur det blir :) men roligt ska det bli...

Nej nu är det dags att snart ge sig iväg på fika till Sara som fyller år idag, Grattis Grattis!!


Hej Hopp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback