Snart Nytt år..

Och innan dess måste nog Ääster få iväg ett blogg inlägg..Hm..nytt år, ja jag vet inte men man borde nog ta sig i kragen..fy fan..det börjar inte bra iaf..min rörlighet nu är lika med noll..nu kan man kalla mig gammelfarmor på heltid..har så jälva ont i ryggen..där sitter juh nästan all rörlighet...skit också...har ont när jag sitter... :( det har kommit tillbaka..det som Josefin så bra ordnade för ca ett år sedan..jag blir på så jävla dåligt humör av det här så ni kan aldrig ana..buuuu...men det nya året ska väl innebära bra saker antar jag så går det inte över får jag lov att göra nånting åt det!!
Jaha, julen har passerat och med allt vad det innebär..fick mycke bra julklappar..presentkort på ikea..så nu kan jag shoppa till lägenheten :) och sen fick jag en "Tuss" som jag kan svänga runt med i mitt nya hem så det blir rent å snyggt..och sen fick jag massa annat smått och gott :) så jag är jättenöjd!!
Mulat i sig massa mat under julen, och jag är tröttare än nånsin..såhär trött är jag inte ens när jag jobbar, det är bra konstigt..men det ska nästan bli skönt å komma igång å jobba igen och komma in i rutinerna :) för nu känner jag mig som ett blekt gammalt troll...haha..!!
Igår blev det lite fest med tjejerna..sen en sväng upp till Tore..och sen for jag och therese vidare in mot Bistro..trevligt..blev lite dans..å skoj och skratt...haha..Spenderat natten hos fröken Karlsson...stackarn har juh knappt fått sovit nånting..för hon hade en snarkande och tungt sovande vän brevid sig...shit va bra jag sov..haha..
vaknade för en stund sen..går runt här och gör ingenting...Therese är i bakar tagen, flitig den där.. :) ska leka med Johanna idag tänkte jag..vi ska kolla på Shrek..kanske den roligaste filmen..haha..sluta ha grillparty på din lillasysters huvud..mohaha..den är så skoj :)
Det är skönt med ledighet så man kan umgås å träffa alla vänner..men nu känner jag bara att jag vill fira in det nya året och sen komma tillbaka och jobba..Låt den här månaden gå fort så jag får komma igång med mitt nya liv :)

Nytt år, Nya möjligheter...



Gott Nytt År!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback