Tidig Morgon

Jaha, så var det äntligen Fredag...Gick upp tidigt imorse..pappa körde mig till Linde innan han for iväg till jobbet..börjar inte jobba förns kl 9 så slog ner rumpan framför datorn en stund istället för att lägga mig och somna om tills jag ska börja...
Var alltså hemma i Stråssa igår kväll och ordnande med diverse nödvändiga saker..och fick en hel del gjort också..måste ta mig dit oftare för att börja rensa ur mina grejer mm..för nästa år vankas det flytt :) ska bli så skönt..å då kommer jag få sova min säng varje natt...har sovit så otroligt bra denna natt..min underbara säng..mjuk och skön..saknar den så :) Men snart så...

Ska uträtta lite på stan idag efter jobbet..sen blir det en lugn kväll hemma med fokus på Idol finalen..spännande :) och imorrn blir det en tur till Örebro för klippning och julklappsinhandling innan det bär av hemåt igen och göra sig i ordning för kvällen...blir födelsedagsfirande hos Anki på Lörda med allt vad det innebär :D

Nej nu ska jag fördriva tiden med lite onödigt spelande i spelhallen...Inte jobb än på nån timme...


Hejråå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback