Tlöööött

Usch va trött jag var imorse när klockan ringde..fyyy...kände bara att jag ville stänga av den pipande klockan och somna om..men serru det gick inte..var bara att masa sig upp och ge sig iväg..
Kom precis hem...rast nu och sen ska jag ge mig iväg igen..*gääääsp*...
Usch va jobbigt det är å vara såhär trött..får väl ta och slänga omkull mig en liten stund när jag kommer hem sen igen...

Helgen har vart så otroligt rolig :) I fredas blev det Idol och sjutsande på Sara och Johanna, som bjöd på underhållning..haha..I Lördas blev det middag, skoj och melodifestivalen hos Therese..och efter diverse incidenter så hamnade vi på Bistro..och det var skoooj det också..
I söndas blev det pizza hos Anki och sen begav vi oss iväg för att kolla på Martin Stenmarck som skulle sjunga..tjohoo..vilken röst..det var bra..men efter en stund öste regnet ner och vi gick därifrån...gick hem till Anki och kollade på tv och snacka lite...

Vill att den här veckan ska gå fort..vill att det ska bli Lördag :) för då väntar singstar...längesen jag tog en ton i dom där mickarna..så kanske ska fråga Anki om vi ska träna upp oss lite inför Lörda..haha..ska bli skoj som tusan :)
Känns som om det är så mycke nu...Julklappsinhandling, födelsedagar, jobb..det går i ett hela tiden..längtar tills jul då man får lite dagar ledigt och bara kan ta det lugnt...

Sara kom hem i helgen, så skoj att ha henne hemma här hos oss...känns så bra, mitt energiknippe :) Men snart är hon hemma igen..Läängtar :)


Nej nu ska jag laga mig lite mat...

På Återseende..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback