50-Års Kalas

Lördag idag...Och det vankas 50-års kalas :) Min Moster fyllde år i Onsdas..så jag ska dit och fira henne...Ska bli trevligt å träffa lite kusiner igen som man nästan aldrig träffar..och annat folk också för den delen!!

Igår var jag till Örebro med Sara och Frida..Frida skulle inhandla en mp3 inför sin resa... en nöjd mp3 och en nöjd Frida hade vi iaf när vi åkte från Örebro.. :) sen åkte vi hem och bylsade på oss lite mer kläder och sen blev det hockey...Damkronerna mot tyskland..Och sverige vann juh givetvis med 5-0, ..sen åkte vi en sväng till Tore..där blev mina medpassagerare bjudna på grogg..haha..så där satt jag...körde lite folk till stan och sen hämtade jag upp Johanna som blev med tillbaka till Tore...vi satt där en stund och jag kunde konstatera att spriten iaf slagit till litegrann under den tiden jag vart borta...Jag och Johanna drog oss hemåt..trötta som vi var...gjorde oss i ordning för att sova..men sen blev det babbel i nån timme...planer smids..tror verkligen det kommer att bli bra!! :)

Idag blir det som sagt 50-års kalas..sen är kvällen oplanerad...ska iaf umgås med Frida och andra svängisar ikväll...Frida min Frida åker till Thailand imorrn och är sen borta alldeles för länge..buhu..kommer sakna henne som tusan...blir tomt när en svängis försvinner :) men vi får se till att sista kvällen blir bra!! Wiiihoooo....Jiiihoooo (?)





Jag gör som jag själv vill och känner så är det...om det blir nått problem så är det inte mitt!!




Auf Wiedersehn

Kommentarer
Postat av: Frida

Min snutta, kommer sakna dig med! Tonight is the night!

Postat av: Sandra H

Carro Barro. Kul att ha hittat din blogg. Alltid lika trevligt att följa människors liv. Hoppas att du har det bra. Kram !

2007-02-18 @ 10:19:54
URL: http://www.storstadstockholm.blogspot.com/
Postat av: angelica

Carro skaffat blogg. =) Gött!

2007-02-18 @ 15:23:29
URL: http://angeliqe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback