Ett Långsamt Farväl...

Jaha, då är Frida i Thailand..helt ensam..och ränner omkring :) Tanken slog mig imorse när jag vaknade att nu är hon minsann i Bangkok...herreguuud...och nu ska hon vara borta i 2,5 månad..ojoj..lång tid..men men...Jag och Sanna va hos henne igår iaf på lite bulle och saft..mumma :) och sa hej då å så...var jobbigt..Jag menar från att vara hos oss hela tiden till att vara borta i 2,5 månader..det är skillnad det!!! Men jag hoppas hon får en underbar resa och mycke roliga upplevelser...Jag kommer sakna dig jättemycket!!

Nu känns det bättre...har bara ett samtal kvar och ringa och sen är det ur världen..Hoppas jag iaf..Provar på nånting annat..så hoppas det blir bättre...Men det blir det...
Kollar runt på lägenhet också..i Gbg...en flytt dit planeras..underbart ska det bli..slippa livet här för ett tag och bara kunna åka hem när man själv vill..ja det är verkligen inga fel...!! Nej men det planeras att jobba och bo där framöver iaf...Älskar sommaren därnere!!
Sugen på en utlandsresa också..spara, spara pengar...Mycke man vill men inte har råd med eller vågar..nej det får bli lite ändring på det...


Nu ska jag göra mig i ordning och åka till stan..ska iväg och träna med mamma...



Adjö..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback