Helg...

Snart är helgen här...känns inge annorlunda...är som om man haft sportlov med de andra studerande ungdomarna :) jaja, inte lider jag av det..lite ledighet har aldrig skadat :) men hoppas på lite extra nu, ska ringa ett samtal imorrn också..sen är det bara å hålla tummarna...men det löser sig..det gör deta alltid, det har jag fått lärt mig!!
Var och tränade idag...såå skönt..roligt till på köpet också :) Ska simma imorrn med Sanna..avslappnande och plaska omkring i bassängen...men vi är nog lite i det lataste laget...skönare och ligga och njuta vid bassängkanten när man är klar med vändorna..men men..det blir juh iaf av...tror det blir lite träning på Lörda också innan det bär av till Köping... sen är denna träningsvecka över..!!
I helgen bär det av till köping på inflyttningsfest hos Gustaf...ska bli kul..längesen man var där nu och umgicks lite med köpingsborna...så det blir nog trevligt!! Åker hemåt på Sönda igen och påbörjar en ny vecka här hemma i trakterna...
Mycket planeras nu...Kommer jag sitta nere i gbg på en uteserveringen med en cider i handen och njuta i solen i sommar!? Ja det kommer jag!! :) Häääärligt....
Gäller bara att ta tag i saker och ting...

Imorrn blir det som sagt simning med Sanna och sen ska jag besöka glasbanken...sen bär det hemåt till Stråssa...städa och ordna lite tills vi åker till köping...annars blir det en lugn kväll framför tv:n....


Jag vet inte vad jag ska tro längre...



Nej nu bär det av till sängen...trött...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback