Jadu...

En ny vecka tog sin fart väldigt fort må jag säga...veckorna bara springer iväg..jag räknar och räknar...hur många dagar och veckor det är kvar...kvar tills vad?? ja jag undrar om jag nånsin kommer bli mer förvirrad...Ont i magen när jag vaknade imorse..att man ska ta en dag i taget verkar vara att ta sig vatten över huvudet för min del...jag fattar ingenting..jag har sånna funderingar nu som jag inte ens trodde fanns...Man saknar..och när det väl finns där..då vill man inte ha det...för en stund iaf...ja ni ser...vilka funderingar!! Jag bara önska att allt kunde bli såå lätt...eller är det bara jag som gör det till det svåra? Varför krångla till det i onödan...ja jag vet inte...ställer mig den frågan var eviga dag...Skiiit...

Ja annars rullar det på...tränar mest om dagarna..tillbringat lite av min tid nere på Sofis praktik..trevligt att vara där..kunder springer in och ut och i pauserna tar jag till boken :) lugnt och skönt...Försöker ligga i med träningen..roligt som tusan tycker jag, trivs bra med det...




Nej nu ska jag gå å lägga mig, upp tidigt imorrn....



Jadu, jag säger då det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback