Träning

Ja idag blir det träning...på en ledig dag :) När hade man sina lediga dagar senast såhär mitt i vardagen? Ja inte var det nyligen..Jo i Måndas..men det är inte så att det har vart nått överflöd med ledighet...men det får det inte bli heller..då blir man försoffad och vill inte göra nånting längre...men jag vet juh inte ens vad jag vill göra? Ojoj, den där klumpen finns där...varför inte tänka efter först...fast samtidigt, jag förlorar juh ingenting på det...dom måste juh förstå..? Puuh..det är inte bara en sak att hålla reda på när man säger upp sig...lättare att vara vikarie..då kan man säga upp sig när man vill utan massa krussiduller...Ja som sagt..det studsar ganska skapligt..men nån gång så reder det nog ut sig....

Vill ha Vår och Sommar och en sista minutenresa till varmare breddgrader...ÅÅhhh...en resa utomlands innan sommaren vore absolut inga feeeel...åka iväg, komma bort från allt och bara ha det bra...Tänker tillbaka på Rhodos ofta...kunde bli bättre än så? Nej jag tror inte det...Min första resa..men absolut inte den sista...Planera..jobba ihop pengar..spara pengar och sen IVÄG....Ja det vore underbart!! Ska fundera på det....


Nej, nu ska jag hoppa in i duschen...även fast träningen kommer sen så kan man juh inte se ut hur som helst eller skrämma iväg sina medmännsikor med den arom som utsöndras från mig..haha..nej riktigt så illa är det väl inte men en dusch och sen brunch på det här så....


-Carro-

Kommentarer
Postat av: Josäfin

du luktar alltid hallon!;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback