Trött...

Jaha, då var fredagen här då... tröttare än tröttast idag...fattar inte varför..för lite sömn..det måste vara så,sover juh så dåligt om nätterna nu, förstår inte vad det kan bero på!! Oro maybeee...
Klev upp tidigt imorse..tog en promenad ner till Sofi och färschade upp minnet lite eftersom jag ska hoppa in för henne nästa vecka..blir bra :) och sen besäkte jag och johanna glasbanken..ojoj..
Och nu sitter jag här hemma och väntar på Sanna, vi ska ta oss en simtur i bassängen..ska bli skönt...hoppas jag piggnar till lite då..kan juh inte sitta här och gäspa mig igenom en hel freda...haha..

I helgen ska jag bege mig till köping som sagt..ska bli skönt att festa loss lite nån annanstans... :)


Nej nu ska jag bege mig...ska tanka och hämta Sanna vid bussen...




På Återseende...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback