1 vecka

1 vecka pa cypern och jag har det fortfarande bra :)
Jobbar fortfarande inge.. och har inte riktigt bestamt mig hur jag ska gora heller..far se hur jag kanner och vill gora..trivs otroligt bra nu ska ni veta..det har ar livet :)

Planerade att skicka vykort till dom flesta..men nar jag kom ner hit sa fick jag en chock av hur dyrt ett frimarke egentligen ar...herreguuuud..ja sa jag skickar nagra enstaka..
Ja livet har ar annorlunda pa manga anga satt an hemma..utelivet, manniskorna, maten..ja det mesta skiljer sig..a jag ar kar tror jag..i Cypern alltsa..kan stanna har for evigt :)

Hmm..forkyld IGEN som vanligt..nar provsvsaren kom tillbaka sa sa dom juh att jag gatt med kortelfeber utan att det brutit ut ordentligt..men att jag nu var fullt frisk..jag blev forkyld igen innan jag akte ner hit sa nu har jag vart sjuk i over 1 vecka..hmm..jobbigt i den har varmen ocksa kan jag lova..Eva ringer lakaren imorrn..for na konstigt ar det..
jaja, inge allvarligt kan jag tro for annars mar jag juh bra :)

lite mer umgange.. :) harligt kan jag lova..hihi..

Vet inte riktigt vad jag ska skriva..finns sa mycket att skriva om a anda vet jag inte vart jag ska borja..haha..
Jag och Johanna ska kila ivag och ata nu och sen blir det en luuugn kvall..tanka sig va..haha..

Om ni vill nanting ar det bara att skicka pa mailen..

ha det sa bra och var radda om er..

Puss a Heeej..


Kommentarer
Postat av: Sara B

I miss you like crazy!

2007-07-01 @ 21:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback