....

Hej Sverige och alla andra :) har rullar dagarna pa som vanligt..varmt och sol..men har kommit underfund med att om jag skulle komma hem nu och saga att jag vart pa cypern i 4 veckor ja da skulle nog ingen tro mig..haha..har solat typ 5 ganger sen vi kom hit..jag vet inte varfor..men kanske ar lite annorlunda att aka sahar och att aka pa charter..jaja, far val turbo sola sista veckan..haha..annars ar allt bara bra med mig :)
Jag och Johanna var pa skum party i Sondas igen..efter den lyckande succen kunde jag inte lata bli att ute bli denna gang..haha..gissa om jag fick en chock nar jag kom dit..forra gangen vi var dar sa var skummet typ upp till laren..nu var det mycke mera skum..langre an upp till midjan.,..jaja, tankte jag och mosa mig ner dar..haha..holl mig torr i ca 2 minuer innan forsta mulningen kom..haha..mula tillbaka..jag forstar inte vad det ar som gor att alla blir som barn pa nytt..kanske for att alla ar jatteblota och badar i skum..haha..lite mys och mulningen i skummet blev det...nice som tusan :)
Nar jag kommer hem ska jag foresla att Lindesbergs Stadshotell ska anordna skumparty..det skulle dra folk..eller jag skulle iaf komma dit..haha..!!
Bodil Johanna och jag bestamde oss for att besoka skumpartyt aven ikvall och kolla laget...kan tanka mig att det blir en succe aven denna kvall..har inhandlat en kamera som tal vatten..ska testa om korten blir na bra..blir dom inte det sa ar juh inte det hela varlden..men men kan inte ta med nanting forutom det nodvandigaste..Pengarna far man hanga pa tork nar man kommer hem..haha..ja som ni kanske marker sa har skumparty blivit min favorit :) Lattroade flicka!!

Pa Freda har jag vart har 4 veckor..tiden springer pa fort..blir nog inge jobb for min del som det ser ut som..har lite ideer..men vi far se..annars galler det att vara ekonomisk och se till att man kan stanna hela sommaren..!!
For hem vill jag inte riktigt an..
Hoppas pa ett besok till stranden nan dag..men vi far se..kanske tar mig en tur dit pa egen hand..eller ocksa ska jag dra med Johanna pa Freda nar hon har ledig dag :)
Vet inte om jag vagar besoka poolen som jag gatt till..haha..galna britter skramde bort mig idag..och obsevera att dom inte sa ett ord till mig..ja ni kan juh tanka er sjalva..haha..

Nej nu ska jag bege mig hemat och ata..plocka i ordning och ordna tills kvallen...


Hej Da sa lange mina vanner...

Kommentarer
Postat av: annett

hej, jag tänker på dig med!
ja jag ska försöka komma ner, men kan inte komma ner förrens den 13 augusti som tidigast. och så har jag inte så mycket pengar som jag hoppats på :/ . är mitt i en flytt nu också...det händer mycket. men ah ska i alla fall försöka se om det går någe bra flyg! om jag kommer själv, kan jag bo hos er då? eller är det för trångt tro?
ha det fint kram

2007-07-18 @ 20:08:17
Postat av: Fridá

Buu vad avis jag blir, tar med kristoffer om jag kommer ner sen, så får han också smaka på skumparty och inte bara hav. :D
PUSS

Postat av: Hulahula

Jag vill också ha nässpray.. =) Nu har jag varit förkyld HELA sommaren. Välkommen i allergigänget tyo. Suck. Miss jo like crazy gumman. Fint väder här hemma idag .=) Pussar!

2007-07-20 @ 09:14:37
URL: http://saaraaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback