3 veckor och Fredag den 13:e

Jaha, da har det gatt 3 veckor sen jag satt pa ett flygplan nanstans mellan Sverige och Cypern..kanns helt overkligt att jag vart hemifran i 3 veckor..tiden gar fort harnere och jag njuter som bara den :) Jag och johanna kom precis pa att det ar Fredag den 13:e idag..men an sa lange har jag inte markt av det..peppar peppar.. :D
Det var tankt att vi skulle lagga over bilder idag som ni kunde fa kolla lite pa..men vi sitter vid fel datorer for att gora det sa det far bli en annan dag.. :(
I onsdas hade jag och Johanna en heldag..at pa Nikitas igen..som har sa otroligt god mat..om jag hade pengarna sa skulle jag ata dar varje dag utan att tveka..mmm..blir hungrig av att bara tanka pa det..sen sa gick vi hemat for att fixa lite innan utgang..och denna kvall stod skumparty pa schemat..premiar for min del och jag var forvantansfull..oj sa skoj det var...blev av med en sko iofs for den blev avtrampad..vaskan holl pa att ryka med i samma sekund..jag kan saga att man blir hal av allt detta skum..men efter att ha lokaliserat vaskan..vandra jag omkring dar med en sko och skum i drinken och sag ut som en blot katt..men det var saaa javla kul..blev mulad av en kille sa smink och frisyr kunde man bara saga hej da till..haha..men skoj som tusan var det..vilken kvall :)
Det ar inte sista gangen jag gar pa skumparty och halkar omkring :D
Igar var vi nere i hamnen och at mat och jag tog en raksallad...saa himla god sallad och rakorna var otroliga..man uppskattar mat harnere..haha..idag lag jag och johanna och var sugna pa kottbullar makaroner och sas..haha..jaja igar iaf sa var vi dar och at och sen gick vi till poolbaren och intog lite gott att dricka :) Blev lite olspel pa det..haha..regler, meningar och skratt till hoger och vanster..ja det var sjukt roligt..sager bara   MOUSTAAAAFA!! :D
Idag blir det en lugn hemmkvall..haha..Johanna jobbar natt och jag vill sova..funderar pa om jag ska ta mig na a  ata och sen ga hem och lasa lite..!!

Har ingen mobil fror tillfallet..har inget batteri och vara kara grannar har lanat min laddare..sa imorrn ska jag jaga laddare och engelsman medans Johanna sover..haha..har funderat over en liten anordning som jag kan bygga sa jag marker nar dom kommer hem :) men imorrn skulle jag tro att mobilen ar i bruk igen..!!

Tanker pa er dar hemma..Hoppas allt ordnar sig till det basta!!
Saknar er alla jattemycket!!
Hoppas allt ar bra med er, var radda om er..!!

Nu ska jag kila..
Noff Noff :)

Kommentarer
Postat av: annett

hehe låter som om du verkligen har roligt
här hemma är det idag jätte fint väder i alla fall. ska försöka sola lite om jag hinner
kram

2007-07-14 @ 10:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback