Hylla svenska killar :)

Jaha..ater till bloggandet da..ja jag ar fortfarande pa Cypern och jag mar fortfarande bra..forkylning som har envisats med att komma tillbaka..men med en bra nasspary, massa nasdukar och hostmedicin sa gar det har super :) den nassprayen ska plockas med hem kan jag lova!!
Fortfarande stralande sol och humor :) har vart outhardligt varmt har ett par dagar nu och kvallarna har vart forfarliga :( sa fort man rort pa sig minsta lilla sa ser man ut som niagarafallet..helt vindstilla ar det ocksa..sa det ar bara att forlita sig pa flakten som vi har som gar pa halvfart..men jag ska inte klaga for forutom det sa ar allt perfekt..
Dagarna rullar pa och pa Freda har jag vart borta i 5 veckor..kom underfund med att det snart ar halvlek och sidbyte :(

Forresten sa skulle jag vilja passa pa att hylla svenska killar..vilka anglar jamfort med puckona har nere..inte alla som beter sig som svin men en del ja dom ar...ja..ja nej jag finner inga ord..men herreguuuuuud sager jag bara..ni killar ni ar toppen..haha..!!

Bodil aker hem om 2 veckor och innan dess ska vi forsoka hinna med att aka pa en battur dar man far se massa fina stallen, grottor, snorkla och aven se spokstaden :) en stad som inte blvit berord pa ca 20 ar sen turkarna erovra den..ska bli sa skoj och se..da ska det fotas.. :)

nej nu ska jag kila hemat och sova for Callo Ballo ho e tlott..

Puss & Kram Skumbanan

Kommentarer
Postat av: Josefin

Du måste skriva om spökstaden sen! LÅter jättespännande:)
Puss och kram!

2007-07-25 @ 09:12:46
Postat av: Päron ;)

Stump!! Ikväll är det parkfest o regnet öser ner o ingenting är som det ska!!FAN önskar jag var hos dig just nu.. Låter som du har det bra förutom den där nedrans förkylningen som vägrar ge sig..Var rädd om dig..Vi hrös snart..Love ya! Puss

2007-07-27 @ 13:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback