Ny vecka..

Annu en ny vecka..springer pa sa fort..herreguud..kommer bara saga pogg och sen ar jag hemma igen..vill inte lamna den har vardagen..det ar ett som ar sakert!!
Skrev juh igar att jag skulle till beachen idag..men blev inge..vi ska gora ett forsok imorrn istallet..om vi orkar..haha..den har varmen drar musten ur mig..men jag ar glad som far sova..
Forresten sa har jag borjat dromt sa konstigt..att det flyger ormar i taket och att Sara.A har klippt page och fargat haret svart...haha..Johanna beratta for mig att hon ocksa borja dromma valdigt mycke nar hon kom ner hit..maste vara luften eller na...haha..skumt ar det iaf :)
Inga bilder p[ bilddagboken an sa lange..men jag jobbar pa det..ska bara iordna lite forst, men sa smaningom sa dyker det upp..sa ni inte glommer bort hur vi ser ut :)
Internetcafet som jag sitter pa..ja dar ar det jag och typ 10 cyprioter som sitter och gapar och spelar counterstrike..haha..sa det ar ett valdans liv just foor tillfallet..onskar ni kunde hora for det later ganska roligt.. :)

Allt kanns bra for ovrigt med forkylning och allt sant..sa det ar skont..men trottheten ar fortfarande kvar..och sa denna varme..da kan ni tanka er vad jag sover...haha...
Klockan ar halv 8 har nu och det borjar bli dags att rora pa sig..ska inhandla lite valbehovliga saker som jag behover..!! sen ar det hemat och ata lite..ordna lite..och sen ut till kvallen :)

Nej nu maste jag verkligen kila for nu brojar cyprioterna slass...hahahahaha..jag door..hahahah..

Kommentarer
Postat av: Sara

Men du drömmde ju nästan sanning, för jag ska ju klippa av lite hår..puss

2007-07-10 @ 10:57:45
Postat av: Sara B

Miss you crazy lady!

2007-07-10 @ 21:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback