Vaaarmt

Jag har nu vart ui Cypern i lite mer an 2 veckor..kanns som om jag kom hit igar.. :) trivs fortfarande bra med allting..och jag ar riktigt nojd med vardagen har nere..!! Tank om alla kunde vara med och dela det har..det ar sa underbart bra.. :)

Vad har hant sen sista da!?..ja det ar knappt att jag kommer ihag..alla dagar bara flyter pa..har en almanacka hemma dar jag skriver upp lite vad vi gor om dagarna sa jag kommer ihag..Men nu ska vi se..Nar Johanna jobbar ar jag mest for mig sjalv..ligger vid poolen,strosar omkring, laser..ja det hander ocksa att jag sover lite..haha..da kanske ni tanker att det inte alls later roligt..men det ar underbart...att veta att jag kan gora vad jag viill...nar jag vill kanns underbart..har egnetligen bara mig sjalv a skylla om det blir langtrakigt..
Hmm...I Onsdas var vi till stranden och sola och bada..forsta gangen..det ar inte riktigt sa att vi gar dit varje dag..dom jobbar varje dag och sen ar det en bit att ga..men iaf sa packa vi ihop vara saker och borja knata ivag..kopte luftmadrasser som vi sen kasta oss pa ut i havet..fy fan vilken harlig kansla det var att bara ligga dar och guppa..haha..ocg vattnet svalkade ocksa..skoooont..for det ar bra varmt harnere..tror vi ska gora ett forsok att ta oss till stranden imorrn igen.. annrs blir det poolen for min del..for annars ar jag snart bara en liten flack pa golvet snart..haha..jag svettas bort..!!
Har vart lite svalare ett par dagar nu..men tror varmen ar pavag tillbaka for idag ar det olidligt..
For ovrigt mar jag bra..trott typ hela tiden..men som sagt..det kommer jag typ vara ett halvar till..saaa dryyygt..men men..sova skulle kunna bli min favoritsysselsattning..!!
Kollar pa bilder hemifran och laser vad ni gor..saknar er alla saaa mycket..hade lite hemlangtan igar..men det gick over nar jag fick prata lite med pappa..och Tobias ringde idag :) kandes bra att fa hora deras roster..
Annars sa leker livet pa ganska bra har pa ayianapa :)

Blev inget nikitas idag eftersom Johanna inte fick nan ledig dag den har veckan :( sa vi trosta oss med McDonalds till frukost..inga fel det heller :)

Nej nu ska jag bege mig hemat..ducha lite..ata lite..och kanske luta omkull mig en stund..

Saknar er alla sa himla mycket!!
Hare gott igelkott :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Saknar dej också otrooologt mycket !

2007-07-08 @ 21:47:11
Postat av: Sara-Bala-Kala

Jag saknar dig så jag tror jag håller på o drunknar bort i regnet.. usch! KOM HEM NU, lyssna på mig nu den här gången, hehe :)

2007-07-09 @ 11:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback