Cypern

Jaha da har jag anlant till Cypern..och har antligen fatt traffa min Johanna..borja grina lite pa flygplatsen nar jag kom ner..men glaaaaad som tusan att jag ar har nu iaf :)
resan hit gick bra..laste..kolla film..sa tiden gick fort..
Nar jag kom ner hit sa akte vi till rummet..lasta in min vaska och gick ut och tog en drink..men jag var sa trott sa det blev ingen langre stund..somnade som en stock..i Lordas gick jag och johanna och inhndla lite saker till mig som jag behovde och sen gick hon till jobbet..jag packade upp mina saker och ordna lite..utgang blev det pa kvallen..nice nice :)
I sondas hade Johanna en ledig dag,tog det lite lugnt pa dan..sen gjorde vi oss i ordning for att ga och ata pa Nikitas..en restaurang som Bodil och Stephanie jobbar pa..verkligen trevliga tjejer som Johanna lart kanna har nere..
efter det sa strosa jag och Stephanie hemat..hon for att gora sig i ordning och jag for att inta lite drickbart :) sen blev det utgang..vilken kvall..haha..lyckorus tjejer :D

For ovrigt ar det saaa hilma underbart har nere..solen skiner varje dag..47 grader varmt igar..puhu..ligger vid poolen lite da och da..och har det bra..
var juh tankt att jag skulle jobba har nere..men an sa lange tar jag det lugnt..Men Pappa du kan vara lugn..jag ordnar det har vettu!! :)
Har traffat mycke trebligt folk..vissa trevligare an andra..hehe...
Kanon har jag det iaf..
Hoppas att mitt sms om mitt nya nummer gick fram till alla..annars ordnar vi det.. :)
Bilder kommer ut om nagra dagar..har inte kameran med mig nu..lugn bara lugn :D

Nu ska jag och Johanna kila..
Saknar er alla sa himla mycket..hoppas ni har bra dar hemma och att ni ar radda om er!!


Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Sara B

Härligt att höra från dig och Johanna idag! Götta er nu. Puss på er!

2007-06-26 @ 16:12:40
Postat av: annett

låter som om livet är härligt för dig där nere :)
får se om jag dyker upp!
kram

2007-06-26 @ 22:51:16
Postat av: Tobias

Bra att du har det trevligt! Hoppas allt fortsätter så å ha det så bra så länge!
Kram brorsan!

2007-06-28 @ 23:16:39
Postat av: Josefin

Jag är såååå avundsjuk!:p Jag har inte fått ditt nya mobilnummer, maila mej det är du gullig:)
Puss!

2007-07-01 @ 22:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback