Dan före..

..Avresa... :)

Känns helt overkligt... imorrn vid den här tiden sitter jag på ett flyg mot Cypern..för att bo, jobba och vara där över sommaren...hur ska det gå? Kommer jag klara mig? Nervös är bara förnamnet... Så blandade känslor just nu..ledsen för att lämna alla här hemma..glaaad för att träffa Johanna..Glaad för att få komma härifrån och se och göra nånting annat..!!
Imorrn är det avresa..förväntansfull, nervös, glad, ledsen..haha..koppen kommer definitivt rinna över när jag träffar Johanna..då kommer känslorna svalla kan jag lova..haha!!

Vet inte vad jag mer ska skriva..Känner mig ganska tom..

Förutom en viktigt sak..Mina Vänner & Familj ...er kommer jag sakna enormt mycke..Är så glad att jag har er..Tack för att ni ställer upp som ni gör..Älskar er allihop väldigt mycket!!



Jahopp då var det bara att tacka för mig då och säga..

Hej då Sverige :)


image3

Kommentarer
Postat av: Fridá

Balloo! Du valde iaf inte en lika tam bild som jag gjorde. haha, för den var föördjeevlig. ÄLSKLING, gör din grej där nere, jag lovar, det kommer gå hem, det gick hem hos mig iallafall, jag är fast! :) Vi ses imr, kommer och vinkar av dig och klamar dig . Puss!

Postat av: annett

klockren bild :D

2007-06-23 @ 13:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback