Helg

Helgen är här..kan sitta här och pusta ut en liten stund..sen kör det igång! Mamma ligger och sover efter att ha jobbat natt...lovat henna att hjälpa henne lite med nyinhandlade möbler (onödigt tycker jag..men men..) ska flytta och ställa i ordning..frågan är bara om jag kommer få nån ordning på det!! Jaja, sen hoppa in i duschen och göra sig färdig för Örebro..ska dit och fira Annetts examen och födelsedag :) ska bli skoj..sen sover jag kvar där och åker hem imorrn...
Utomlands i sommar..sen då?? Ja jag fick mig en liten tankeställare här om dan..undrar hur det blir sen? Måste nog ordna och förbereda mig lite innan jag kommer hem igen..Annars står jag där med några påsar och vet varken ut eller in!?

Första Juni idag..jippie..sommarmånaden är här..men inte märks det...regn och gråmulet :( inge roligt alls..men det ryktas om finare väder i helgen..så vi får väl hålla en tumme på att det blir så!!


Nej dags att börja röja lite..


Hejråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback