Lördag = Sexparty :)

Jaha, så var det redan Lördag..och colen skiner..precis som jag ville ha det!! Solbrillorna på och inget paraply..underbart :)
Kom precis hem från Örebro där jag spenderat natten hos min Bror och Annett...gick på Kinamuren igår och åt gott för att fira Annetts examen och födelsedag..gott som tusan var det..sen hemåt till dom igen där dom intog lite å dricka och sen vidare till stan igen...bänka oss på Sub City´s uteserveringen och satt och njöt och prata..underbart var det och roligt!! Sen hemåt igen, koka lite pasta..kolla in kareoken som Annett lånat av mig för att ha tills ikväll..sen stupa vi i säng..trött som jag var så tog det inte långa stunden innan jag somna!!..
Men imorse vaknade jag kl 7..pigg och alert :) så jag klev upp..Annett var vaken..fota lite med hennes kamera som hon fick av oss..låg och prata lite och sen blev det full fart för att göra i ordning för möhippan som dom skulle på...guuud va roligt de ska ha de idag..måste fixa så nån gifter sig snart så jag får gå på möhippa..jaja, körde iaf iväg dom dit dom skulle och sen åkte jag hemåt..
Ska snart iväg igen och hämta Sara som jobbar till kl ett...sen äör det bara hemåt och börja fixa för kvällen :)
För ikväll blir det sexparty hos Sara.. :) ska bli riktigt skoj det..tjejkalas på hög nivå skulle man kunna säga...sen får vi se om det blir utgång på det, men roligt kommer det bli iaf!!



Solen skiner..då är jag glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback