Månda

Ny vecka..mer nervositet..och tröttare än nånsin :)
Åker till Cypern på Freda som ni alla vet redan..mycke å göra denna vecka..jobb, fira födelsedagar, packa..säga hej då till alla..ja hej å hå skulle man kunna säga..!! Nervositeten ökar..men jag är glaaaad för att jag kommer iväg..göra nånting nytt..se vad man klarar av och inte..Kommer iaf äntligen få träffa min älskade Johanna..ojpj vad jag saknar dig gumman!! Men på Freda kommer jag... :)

Fullspäckad vecka som sagt...undrar hur jag ska hinna..jobbar dubbelt imorrn och på onsda..sen ska jag se till att vara ledig Torsda..ska umgås en sväng med Bergentz....sen Hej Då Mamma :( sen till farmor och Farfar..och sen hem till Ringväga och äta maaaat :) Sen är det Freda....

Att säga Hej Då och lämna allt här hemma är inte lätt :( men man får tänka på vad man åker till och att man sen kommer hem till det man har här hemma.. sånna här tripper gör gott :) Och redan smids det planer till Vintern..haha..hoppas det går som vi vill :)


Nej ska upp tidigt imorrn..sen är det full rulle hela dan..så dags att sova!!

Kram&Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: annett

nu är det lugnapuckar som gäller carrobarro! kanske kommer i augusti och inspekterar *håller tummarna*
kram annett

2007-06-19 @ 21:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback