Minnen som kommer tillbaka..

Jaha, så var det Fredag..klev upp kl 5 imorse..åkte ner till sara och börja fixa hennes hår..å guuuud va vacker hon blev..Den vita klänningen, mössan..håret..ja allt..hon är helt perfekt..!!
Minns tillbaka när jag tog studenten.vilken känsla man hade..det är bra minnen som kommer tillbaka :)
Har redan fotat henne lite..så fina bilder så..platsar perfekt i mitt fotoalbum sen som jag har på alla studenter...
Å vädret är inte helt tokigt heller..solen skiner och himlen är blå..lite små kallt men det är juh så tidigt än så det blir nog lite varmare framåt dan sen..dom kunde inte fått ett bättre väder...!! Känner på mig att det kommer bli en perfekt dag...Grattis Sara på din studentdag..äntligen får du springa ut i friheten och slippa allt slit..!! Det är du värd gumman..som du har väntat på denna dag!!

Hmm..funderingarna går fram och tillbaka..ska jag gå å lägga mig och sova en stund..eller ska jag hålla mig vaken..kanske ska sova en stund så man orkar med hela dagen..är juh inte så att man är student å går på adrenalin hela dagen :) Vill juh inte sitta å gäspa ikväll direkt..jaja, vi får väl se hur det blir...Anki kommer och hämtar mig nån gång före 11..och sen ska det hämtas blommor..fixas lite hår där i mellan och sen ska vi bege oss till Lindeskolan...


1 vecka kvar tills jag åker..tänk..om 1 vecka beger jag mig till varmare breddgrader..å sen vet jag inte när jag kommer hem..!!Kommer sakna allt och alla här hemma...men tiden kommer gå fort..och sen kommer man hem igen och står där å tänker.. Nu Då?? Det löser sig..vem vet..det kanske blir ett nytt äventyr :)

Nej nu ska jag fixa i ordning lite...


Hejrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback