Sjuk Igen :(

Det är juh inte klokt..jag är sjuk igen..penicillin igen..halsfluss igen..va fan är det här..!!??? Jag orkar inte mer..min kropp är ganska trött den också..nej fy fan..nu SKA jag bli frisk..det bara är så!!
Var till Vårdcentralen imorse..fick remiss in till Lbg Lasarett..dom satte igång å pilla, bedöva in med en spruta..ajaj..sen konstatera dom att det nog kanske inte var en böld..men för säkerhets skull ska jag dit och kolla imorrn också...hujedamej..men allt för att bli frisk :D
Sexpartyt ägde rum i helgen..skoj som tusan var det..tänk att det kan vara så roligt..sen blev vi juh ganska många som gjorde det hela bättre..det klämdes och kändes en hel del iaf kan jag lova!! Tack Sara :)


Blir inte längre uppdatering än såhär..ska ta en dusch och sen gå å lägga mig..medicinerna tröttar...



Godnatt och Hejsvejs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback