Sommarvärme :)

Jahopp, vaknade för en stund sen..och denna sommarvärme som vart hela veckan infinner sig även idag, det är nice det :) man blir gladare av detta väder..men trött också..tror inte man är van..men man ska inte klaga nu när det är varmt och skönt ute..gäller att härda ut nu..snart blir det juh varmare breddgrader för min del :)
Jaha, å jag har absolut ingenting att göra idag..men det känns skönt..tror jag ska sitta på balkongen å läsa och njuta hela dan :) Lite blir det juh till att uträtta men annars bara lata...sköööönt

Ikväll vankas det fest.. :D Ellinor står för festen för att hon fyller år imorrn..ska bli mycke trevligt..men det blir lugnt för min del..penicillinet säger STOPP och det gör nog min kropp också..jag har lite att fundera på..man får prioritera helt enkelt!!

Studentvecka nästa vecka..karneval på Onsda som jag tror att jag kan se eftersom jag bara jobbar på kvällen..sen blir det studentfirande för hela slanten på Freda :) ska bli skoj att se alla vitklädda studenter springa ut i friheten..kommer ihåg den där känslan..den bästa någonsin..fann inga ord för vilken lycka jag kände just då..men tomheten kom över mig samtidigt... 13 år i skolan..tryggheten som alltid funnits där..alla mina vänner som jag inte kommer träffa varje dag som tidigare..nej skjuts ut i vuxen livet :) Blandade känslor..Ja, det var bara förnamnet.. Å nu kan jag bara tycka att det är otroligt skönt å ha kommit ut i jobbarlivet och forma sitt eget liv,få lite erfarenheter.Men det bästa minner är det iaf :)


Mindre än 2 veckor kvar tills jag åker... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback