Studentvecka

Jaha..det här har vart den så kallade studentveckan..Karnevalen gick av stapeln igår..riktigt roligt å titta måste jag säga :) Hare Gött Igelkött..ja det är en klassiker..roligt var det iaf...
Imorrn springer dom ut från aulan och ut i friheten...helt otroligt vilken känsla dom kommer ha..en annan kommer väl stå där och böla och tänka tillbaka hur det var när man tog studenten.. :) Härliga tider..haha
Ska iaf upp tidigt imorrn och locka Saras hår..sen blir det hemåt igen för att sova duscha och göra sig i ordning..sen ner på stan igen å fixa alla blommor och sen till torget och vänta..vänta..vänta...skoj ska det bli iaf!!

Precis hemkommen från jobbet..jobbat en kväll..skönt som tusan var det och en väldigt lugn kväll..blir mer jobb nästa vecka också..det tackar jag gärna JA till..mera pengar i fickan när jag är på cypern.. :)


Nej nu ska jag köra mamma till jobbet...


1 vecka kvar sen är det HEJ DÅ Sverige :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback