Varmt Varmt..

Ännu en solig dag..kom precis hem från Viken där vi legat ett par timmar...vågade mig först inte ner i vattnet pga sjukhelvetet..men sen så blev det så varmt så våga mig ner i vattnet...oj så skönt det var...suttit där och njutit, spelat kort som gick mindre bra..men roligt var det :)
Ska snart hoppa in i duschen och spola av mig och på med nya käder..sen ska jag ta nå å äta..å sen blir det minigolf för hela slanten..haha..har kommit in i nån period nu när jag tycker det är jättekul :)

Igår så blev det lugnt för min del..åkte till Ellinor vid 6 ungefär för att fira hennes födelsedag, hon fyller år idag..så GRATTIS!!fick väldigt god mat och fika..bakat mycke kakor och tårta hade hon gjort..mumma..åkte därifrån ganska tidigt med en mätt mage..trött..och ja jag vet inte..men kände inte fölr nånting...mina andra solstrålar var på topp så dom intog alkohol och gick på bistro..så tråkigt bara att jag inte kunde vara med..åker juh snart så det blir inte mycke mera fest för mig med mina svängisar..ja herregud..det är nära nu :)
Therese kom iaf på besök igår kväll..vi satt på balkongen och njöt av den ljumma natten..prata å prata..mysigt!!

Uppskattar allt så otroligt mycke här hemma..vännerna, familjen, jobbet..ja allt..snart kastar jag mig ut för att pröva mina vingar på nytt..med Johanna..som jag saknar otroligt mycke..å inte går jag miste om midsommar heller..när jag kommer ner så har vi hela natten på oss att fira midsommar som aldrig förr :)


Nej nu ska jag hoppa in i duschen...


Tjarååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback