24

Vilken dag detta har varit...vaknade upp av lite prat med Ida som sov hos mig..sen vaknade vi till rejält när Johanna blev sugen på Pizza...inte tackade jag och Ida nej...Utan vi åkte ner till johanna och gav oss ut på jakt..vad kunde vara öppet? ja inte undra på att dom skratta..haha..men hungriga var vi så vi drog till Hayri när klockan slog tolv och beställde..han hade och göra ett tag :) Hungriga som vi var.... sög på den där pizzan i typ en kvart  sen blev jag mer sugen på film...åkte hem till Ida efter en stund eftersom mina gummor inte hade nån annan skjuts hem till stan...sen blev det film för hela slanten hemma hos Ida ...Plus en dålig tvserie...plus lite barnporgram...sen var det dags för avfärd..ett jävla flängandes fram och tillbaka men sen fann vi våra platser i soffan och vi blev som slukande av melodifestivalen...skulle våre favoriter vinna? Ja det gjorde dom...JIHOO...detta firades med utgång från min och Idas sida..mina andra gummor hade andra uppdrag så dom sökte sömnens sida...men vilken rolig kväll det blev...billiga Cider på spishällen, Ja Tack :) sen vidare till 24...roligt fast det var lite folk,eller? :D..shots billigt..eller gratis :) haha..ja skoj var det iaf :) sen vidare till matsället...köa...köa..köa...och köa...tills man blev slängd i backen... :( jävla karljävel...men fick gå före sen..dyrkad :D haha...jaja, god mat...den snälla taxichauffören kom och hämta mig gratis efter att min gode vän stopppat en peng i min ficka så jag kude ta mig hem,...(skyll dig själv :D ) en kanon  kväll iaf...det var det alla gånger!!



Ja du må vara besviken på allt jag gör..men tror du jag bryr mig...NEJ!!!!




/ Örtgumma & Carro :)



Maten smakar utmärkt för övrigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback