Andarnas värld..

Jahoppp, Onsdan har seglat förbi i en väldigt fart...Klev upp vid 10 imorse..trött som en gnu..vaknade vid 7..pigg som en nötlärka..men förstod inte vad jag skulle upp då å göra...hmm..shiii fick jag..jaja, vaknade vid 10 och klev upp och kolla på tv en stund för att bekämpa huvudvärken m.m...hoppa in i duschen och blev genast piggare...dona runt lite hemma och sen for jag in till stan..skulle hjälpa Sofi idag igen..och jag tackade juh verkligen inte nej till att ha lite å göra :) stannade kvar där tills hon kom och sen for jag vidare...träffa Therese en sväng och sen vidare iväg till Flugan där jag mötte upp Ellinor,Linn och Josefin för en fika..Sååå längesen jag träffa dom och prata sådär..mycke man missar...får försöka se till att det inte går så långt mellan gångerna bara...lättare sagt än gjort tydligen :) men trevligt var det iaf...sen efter mycke gott fika och roligt prat for jag vidare till Sara där hon irra runt som en höna för att göra sig i ordning för fest...fixa frillan på na..blev bra denna gången också :) seeeen åkte jag hem..skönk ner i soffan..trött..och åt lite mat...så trött..förkylningen tar död på mig..blir ingen riktig sömn när man bara hostar hela tiden men men..man överlever!! Therese kom förbi en sväng nu på kvällsningen innan hon körde ner fyllona på studentfest :D Och i en nöjd bil dessutom...haha...

Imorrn ska jag åka till Nora och säga hej på mitt gamla jobb..se hur dom har det och om det börjat nå nya kanske..sen blir det lite mat och ett inhopp på BAKKOM...älskar den affärn :) och sällskapet blir Johanna..trevligt trevligt :) Senare imorrn kväll bär det av till Ida där vi tjejer ska samlas och besöka andarnas värld..spännande..får se hur det blir och om det blir nån kontakt :)

Annars så är det bara jävligt förkylt och så..vill bli frisk nu...för i helgen vankas det fest och en kryssning på det :)



På Återseende...

Kommentarer
Postat av: Frida

bra med fest, jag gillar flesk

2007-03-08 @ 17:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback