Barn..Barn...

Det är dom små liven som kommer säkra min framtid framöver..var nämligen på intervju idag för att börja jobba inom barnomsorgen och det gick superbra, så nu är jag en i gånget :) Ska nog gå bra..lite nervöst är det väl alltid men det ska det vara...förberedd på att bli utringd är jag iaf..får se om första dagen blir imorrn eller om dom ger mig ledigt en sista dag inför helgen...haha..ledighet har jag juh haft massor så jag lider inte av lite jobba jobba... :)
Ska slå en liten signal till det andra stället också...mitt brev måste juh ha dammat igen vid det här laget...Hmm..
Fick just ett litet meddelande om att våren kanske kommer rubbas av dåligt väder med eventuellt snöblandat regn...Neeeeeeeej..det kan få vara vår nu...ingen snö som ska komma och störa när jag har mitt glada humör :D

Snart helg..och med den vankas det inflyttningsfest..ska bli mycke trevligt..nytt umgänge i en ny Lya..kan juh inte bli bättre :) det ska bli skoj iaf..sen får vi se vad det blir av den kvällen...imorrn skull jag vara chaufför..men vi får se hur det blir..dom kanske tar bussen istället och jag får ledigt :) att jag inte tänkt på det tidigare? Man kanske skulle knäcka extra som chaufför!? Haha..ja varför inte..allt är juh möjligt...


annars händer det inge speciellt..tidig simning för min del imorrn och sen en vända på stan med Sara för att ordna lite och sen fixa frillan på na och sen drar jag mig till annat umgänge...känns som om helgen kommer blåsa över fortare än kvickt...men men så är det juh alltid..ledighet går fort när man har nåting att göra...



Nej nu ska jag göra mig i ordning för kvällen och sen gå å lägga mig...Pigg och glad imorrn är det som gäller...




Ciao

Kommentarer
Postat av: Sara

nej, inge snö tack. Nu vill vi njuta av våren :D

2007-03-16 @ 09:32:46
Postat av: Linda Ahlgren

Tja bruden!
Jag har smygläst din blogg genom kossans! Du verkar ha det bra utan oss (mig :-) )
Jag har också en blogg nu, måste ju hänga med...
http://ahlgrenster.wordpress.com/
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback